Pentru inceput, trebuie sa analizam ce sunt materialele POS, abrevierea POS se descifreaza ca «Point of Sales», care se traduce ca «loc de vanzare». Aceasta include orice articole promotionale gasite in magazine. Scopul acestei reclame este de a atrage atentia asupra unui produs. In lumea moderna, cand exista o concurenta mare intre companii, fiecare producator incearca sa atraga atentia maxima asupra produsului sau. A devenit din ce in ce mai dificil sa atragi clienti cu etichete conventionale, astfel incat specialistii in marketing folosesc diferite trucuri pentru a atrage atentia clientilor.
Principalele tipuri, din cele mai folosite materiale POS sunt:
- Voblerul —este cel mai intalnit prin magazine-element publicitar de o forma non-standart pe un picior flexibil. Acesta atrage atentia nu doar prin forma neobisnuita dar si prin flexibilitatea piciorului.
- Shelf talker — banda de carton care separa produsul unei anumite marci de alte produse de pe raftul de vanzare. Shelf talker nu poate contine doar informatii publicitare, ci si compartimente speciale pentru etichete de pret.
- Neck Hanger — eticheta mica plasata pe gatul sticlelor, care contine reclame si informatii scurte despre produs.
- Banner — o bucata de material de dimensiuni arbitrare (tesatura, vinil, sintetic) cu aplicare pe suprafat cu un slogan si o imagine a produsului, plasat in interiorul sau exteriorul magazinului.
- Ghirlanda — mai multe steaguri cu reclame, conectate cu o franghie sau panglica. Ghirlanda poate fi de diferite forme si dimensiuni.
- Constructia mobila — o imagine agatata cu imaginea unui produs promovat. Mobilele pot fi plate, tridimensionale sau compozite.
- Show box — este o cutie de carton, ale carei margini contin informatii publicitare. Pe suprafata show box pot fi amplasate compartimente speciale cu fise atasate care contin informatii despre produsul promovat.
- Stend — este un tip destul de popular de material – POS, plasat la intrarea intr-un magazin sau putin mia depart. Stendurile sunt niste constructii rezistente, informand cumparatorii despre disponibilitatea produsului promovat in supermarket.
- Etichete de pret — este principalul tip de material POS dintr-un magazin, informand clientii despre pretul unui articol.
- Lightbox — este un afis publicitar luminos plasat intr-o cutie speciala cu iluminare interna. Lightbox-urile pot fi agatate pe perete sau tavan si desigur pe podea.
Principalul avantaj al utilizarii materialelor POS POS este ca aceastea contribuie la convingerea cumparatorului de a alege un anumit produs. Plasarea competenta a unei astfel de publicitati este relevanta si importanta in lume moderna.
Daca decideti sa atrageti mai multi cumparatori pentru produsele dvs., atungi agentia de publicitare ILISE va va putea oferi cea mai buna intruchipare a ideilor dvs. de design in realitate.