Brandarea hainelor si a altor elemente din garderopa unor angajati a devenit o parte a marcii.
De ce anume hainele brandate a lucratorilor a devenit un simbol absolut necesar in marketing?
- Primul motiv este recunoasterea. Angajatii care poarta imbracamintea de marca a companiei lor sunt usor de depistat si se difera de o alta companie.
- Al doilea motiv este publicitatea companiei in sine. Atunci cand folositi o astfel de uniforma, clientii companiei dvs. vor intalni mai des logo-ul dvs.
- Al treilea motiv este formarea imaginii. Un astfel de element de promovare va fi perceput pozitiv de catre public.
In istorie, sunt cazuri in care imbracamintea unor angajati, a inceput sa fie folosita in toata lumea. De exemplu, renumita companie de transport a marfii DHL nu si-a putut imagina, ca dupa ce in 2016 a defilat un model intr-un maiou cu sigla lor, oamenii au devenit dornici de a procura aceasta imbracaminte. Compania de design Vetements lanseaza in prezent tricouri DHL pentru a fi accesibil publicului.
Trecem la etapa de productie. Exista trei tipuri de aplicatii a logo-ului pe haine:
- Sublimare Aceasta tehnica de aplicare a imaginilor pe articolele din garderoba este foarte rezistenta si rapid de fabricat.
- Broderie. Tehnica permite aplicarea pe orice material. Avantajul cel mai mare este ca este foarte accesibil.
- Serigrafie. Desenul este aplicat pe material cu ajutorul unei forme speciale. Trebuie de evedentiat ca in timpul spalarii necesita niste ingrijire individuala.
Fiind una dintre cele mai mari companii din Chisinau, ILISE deja de peste 11 ani, este specializata in brandarea hainelor si alte piese de garderoba pentru companii. Noi cooperam atat cu persoane juridice, cat si cu persoane fizice. Compania noastra foloseste doar tehnologii si materiale moderne de cea mai buna caliatate.