fbpx

Brandarea tricourilor

брендирование одежды, t-shirt, футболка, логотип, шелкография, термотрансфер, вышивка

Brandarea tricourilor. Partea principala din procesul brandarii tricourilor este imprimarea unui logo.
O alta sarcina, la fel de importanta, este alegerea tricoului potrivit.

 

Chiar tesatura tricoului determina cat timp va rezista tricoul. Din acest motiv, va evidentiem cele doua tipuri principale de tesaturi utilizate in imprimarea tricourilor:

  • Tesatura sintetica. Are propriile avantaje fata de cele naturale; elementele suplimentare fac tesatura mai elastica si mai rezistenta la uzura.
  • Tesatura de bumbac. Aceasta este o tesatura naturala din flori de bumbac. Materialul este suficient de puternic si rezistent la impacturile chimice.
  • Desigur ca si acestea au un dezavantaj si anume lipsa elasticitatii si rezistenta la abraziune.
    Pe langa aceste textile, va recomandam si tesatura piqué, mai bine cunoscuta cu numele de tesatura pentru tricouri polo. In anii 1920, a inlocuit flanela si a devenit principalul material de productia de imbracaminte sport. Piqué isi mentine forma bine, are o rezistenta buna in special la impacturile chimice.

 

Noi folosim cinci moduri de a aplica un logo tricourilor:

  • Sublimarea. Imprimarea de inalta calitate se realizeaza prin metoda de a transfera mai intai sigla pe hartie si apoi transfera imaginea pe tesatura insasi. Acest proces se datoreaza temperaturii si presiunii ridicate. Aceasta metoda de imprimare este posibila numai pe tricourile sintetice. Tesaturile din bumbac nu transfera toate culorile si formeaza o suprafata valoroasa.
  • Serigrafie. La moment, este cea mai raspandita metoda de imprimare. Avantajul acestei metode este saturatia culorilor datorita aplicarii fiecarei culori pe tesatura aparte. De asemenea, aceasta metoda de aplicare este foarte rezistenta si este potrivita pentru tesaturile din bumbac.
  • Broderie. aceasta metoda, la fel este des folosita, pentru ca ofera o rezistenta foarte buna.Polo-urile piqué sunt perfecte pentru aceasta metoda de aplicare a logo-ului.
  • Imprimarea digitala. Acest mod este destul de simplu de a aplica un logo si imprimarea are loc datorita imprimantelor conventionale cu jet de cerneala si cernelurilor speciale. Trebuie de mentionat ca tesatura inainte de imprimare trebuie sa fie prelucrata cu o solutie speciala.
  • Transfer termic. Aceasta metoda este foarte usor de implimentat. Logo-ul este taiat pe un plotter dintr-un material special – flex, dup acare este tranferat pe tesatura folosind temperatura si presiune ridicata. Aspectele pozitive ale unei astfel de tipariri sunt preturile mici si viteza de productie.
  •  

    Compania ILISE va recomanda sa apelati la brandarea tricourilor, pentru ca este un mod prezentabil a companiei dumneavostra. Aceasta vestimentatie pe langa uniforma personalizata, poate functiona ca si o promovare a companiei.

Postări asemănatoare