Currently Viewing

Cardurile de discount un instrument pentru a construi o baza de clienti

Trebuie sa înțelegem ce inseamna un card de reducere. Cardul este un instrument de atragere a atenției clienților, pentru consumatori cardul este un fel de bonus de la compania preferata. Cardurile de reducere pot avea o reducere fixa, dar si personalizata. Cel mai des cardul reprezinta o remunerare a clientilor , dar în ochii marketologilor sunt o pârghie pentru a crește numărul de clienți și vânzări.
Originea cardurilor cu reducere poate fi considerată secolul al XVIII-lea, deoarece chiar atunci a apărut primul prototip al cardurilor de loialitate. Comercianții americani au început să utilizeze jetoane de cupru ca un fel de bonusuri la momentul achiziției. Cumpărătorii puteau folosi aceste jetoane la următoarea achiziție. Dându-și seama că acest program are un efect pozitiv asupra situației economice a companiei lor, comercianții au început să îmbunătățeasca cardurile de loialitate. La începutul anilor 1900, marile campanii au început, de asemenea, să folosească un sistem de loializare a clientilor. Unul dintre cele mai mari și mai cunoscute sisteme a fost Pilotul Frecvent al „American Airlines”.

Va propunem sa analizam tipurile de carduri de reducere
Cardurile de discount sunt imparțite în trei tipuri: un simplu card din plastic, card cu bandă magnetică, și smart card. Un card de plastic este confortabil în producție și disponibilitate, dezavantajul este că trebuie de urmarit numarul de reduceri și bonusuri.

Cardurile magnetice din plastic sunt mai usor de utilizat, ele conțin o bandă magnetică cu care puteți citi toate informațiile clienților și reducerile disponibile. Producția acestor carduri este puțin mai scumpă.

Cele mai inovative sunt cardurile din plastic cu un microcip încorporat. Cardurile au o memorie mai mare, spre deosebire de cardurile magnetice și conțin mai multe informații despre clienți, ceea ce ajută la elaborarea statisticilor pentru companie și identificarea mijloacelor de îmbunătățire necesare.

Trebuie să înțelegeți că sistemul de reduceri contribuie la creșterea bazei de clienți și la stabilirea prioritatilor. Cu ajutorul acestor carduri de fidelitate îl poti convinge pe cumpărător să apeleze anume la tine pentru serviciul de care este interesat.

Accesati linkul Facbook

Postări asemănatoare